رساله و مطالعات مجتمع ورزشی بانوان

رساله و مطالعات مجتمع ورزشی بانوان
تاریخ انتشار
۱۱ خرداد ۱۳۹۶
دسته بندی
تعداد بازدید
537 بازدید
تعداد فروش
1 فروش

چکیده:
زندگی و فعالیت روزمره فرد در اجتماع و یکنواختی کار روزانه در طول هفته ها باعث به وجود آمدن نوعی خستگی از کار و ایجاد اثرات نامطلوب روانی جسمانی بر روی فرد می گردد تعطیلات روزانه، نیز اثر این خستگی ها را نمی توان به طور کلی از بین ببرد زیرا که ساعات کوتاه مدت تعطیلی ها نیز صرف کارهای عقب افتاده می گردد.
محیط های ورزشی،تفریحی درون شهرها نیز (در صورت وجود) فقط در کوتاه مدت آرامش را به فرد باز می گرداند با این حال انسان میل فراوانی برای گذراندن اوقات در طبیعت دارد، که این خواست او یک نیاز طبیعی برای گریز از روزمرگی زندگی مدرن این دوره می باشد با توجه به این که ساعات زیادی را فرد در محیط شهری می گذارند تنها محیط های طبیعی و شکوه زیابیی های طبیعت است که می تواند آرامش و تازگی جسمی و روحی را به او برگرداند. انچه که درادامه به آن اشاره خواهیم داشت سعی و کوشش است که برای فراهم آوردن محیطی جذاب همراه با امکانات مناسب هم برای وزرشکاران و هم برای افراد عادی شده است.
مجموعه ورزشی – تفریحی بانوان همچنان که از نام آن پیداست، مجموعه ای جهت گذران اوقات فراغت بانوان می باشد. که شامل کلوپ ورزشی تفریحی حاضر،فضای سبز تفریحی نیز بخش مهمی را تشکیل می دهد.
البته موضوع اصلی قسمت بسته مجموعه می باشد و فضاهای باز و سبز مجموعه در ارتباط با آن طراحی و مورد بررسی قرار می گیرد.
در این تحقیق اجزای فضایی این مجموعه شامل کیفیت و کمیت برنامه طراحی و نیز نحوه انجام برنامه ریزی، مورد بررسی قرار می گیرد. در این راستا ابتدا نحوه انتخاب اجزا مجموعه در سه بخش فضاهای ورزشی، تفریحی، فرهنگی (البته جنبه فرهنگی آن کم رنگ تر است) آورده شده و به دنبال آن کیفیت فضای آنها و سپس برنامه فیزیکی ارائه می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید