این پایان نامه بسیار جااامع در ۱۰۸ صفحه و با حجم۲.۱۰ mb و در ۸ فصل به شرح کلیات و مفاهیم و تاریخچه مراکز تجاری،بررسی انواع بازار و بازارچه ها،شرح فضاهای بازار،ملاحظات تولیه درمورد ایجاد مراکز تجاری،تحلیل های اقتصادی جمعیتی و…،بررسی چندین نمونه موردی ،ضوابط و استانداردها،پیشینه تاریخ یو بررسی کامل ویژگی های منطقه مورد بررسی و روند طراحی و نقشهها را شامل میشود
راهنمای خرید:
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.